Alle informatie over uw leaseauto!

Mijn ProLease auto

Van het bestellen en leveren van uw nieuwe ProLease auto, onderhoud en banden, schade, pechhulp, bekeuringen tot brandstof en laden, alle informatie vindt u hier overzichtelijk weergegeven.

Autobestelling en levering

Positief nieuws, wij mogen uw nieuwe leaseauto gaan bestellen. ProLease werkt nauw samen met een aantal geselecteerde dealers en na de formele bestelbevestiging houden wij u op de hoogte van de verwachte levertijd. Uw auto wordt afgeleverd door de dealer en de kentekencard, groene kaart en een (eventuele) brandstof/laadpas ontvangt u binnen enkele dagen per post.

> Meer informatie

Brandstof en laden

Heeft u een leasecontract inclusief brandstofcomponent? Dan gebruikt u een MTC-pas (Multi Tank Card) als betaalmiddel voor brandstof en voor het bijvullen van motorolie bij geautomatiseerde tankstations in Nederland. Gaat u in een elektrische- of hybride auto rijden? Dan ontvangt u van een ProLease voor het laden van de auto een laadpas. Dit noemen we ook wel een druppel, want de laadpas heeft de vorm van een sleutelhanger.

> Meer informatie

ProLease Onderhoud Service

Regelmatig onderhoud zorgt ervoor dat uw auto in goede conditie blijft. Als berijder bent u verantwoordelijk voor het op tijd laten uitvoeren van kleine en grote onderhoudsbeurten. Voor regulier reparatie en onderhoud maakt u gebruik van de ProLease Onderhoud Service. Bijkomend voordeel is dat uw auto op een locatie naar keuze wordt opgehaald en aan het einde van de dag weer gewassen aan u wordt afgeleverd op dezelfde locatie. Deze haal- en brengservice wordt kosteloos door ProLease verzorgd.

> Meer informatie

ProLease Banden Service

ProLease vindt het belangrijk dat u te allen tijde veilig en comfortabel in uw auto rijdt. Banden spelen daarin een grote rol. Dit kunt u realiseren door regelmatig uw bandenspanning en bandenprofiel te controleren. Voor vervanging of controle van uw banden kunt u terecht bij de dichtstbijzijnde Bandenprof vestiging.

> Meer informatie

Pechhulp (24/7)

Is hulpverlening als gevolg van immobiliteit door een technisch falen, schade of diefstal in uw leasecontract opgenomen? Dan kunt u 24 uur per dag een beroep doen op de ProLease Alarmdienst. Te bereiken via +31 (0)73-7517373.

> Meer informatie

Schade en verzekering

Heeft u schade aan uw leaseauto? Dan is uw veiligheid en gezondheid uiteraard onze eerste zorg. Bij ProLease krijgt u altijd snel de juiste hulp die u nodig heeft. Of het nu om (ruit)schade aan uw auto gaat, of u heeft schade gereden aan een andere auto. De medewerkers van ProLease staan 24/7 voor u klaar.

> Meer informatie

Bekeuringen

Het overkomt ons allemaal wel eens, een bekeuring. Heel vervelend uiteraard. Hoe weet u als leaserijder dat er een bekeuring is binnengekomen, want de auto staat immers op naam van ProLease. Hoe werkt het betalen van de bekeuring? En wat moet u doen als het een bekeuring uit het buitenland betreft.

> Meer informatie

Inleveren auto einde contract

Als de contractuele einddatum van het leasecontract is bereikt of u heeft de leaseauto om een andere reden niet meer nodig, het contract moet altijd worden afgemeld bij ProLease. Het inleveradres wordt in overleg met ProLease bepaald. Dit is bijvoorbeeld afhankelijk van of u nieuwe leaseauto van ProLease in ontvangst mag nemen. De werkelijke inname van de auto door ProLease vindt plaats bij terugkomst van het voertuig bij ProLease. De auto wordt conform het Innameprotocol beoordeeld en aansluitend wordt hiervan een rapport opgesteld.

> Meer informatie