ZOEKEN
MENU

PER DIRECT RIJDEN, NA 1 MAAND 
VRIJ OPZEGBAAR

MOBILITY ON DEMAND

Wij horen graag van u

Bij ProLease werken wij er elke dag aan om onze dienstverlening naar u toe te verbeteren. Het kan daarentegen voorkomen dat iets niet helemaal naar uw zin is gegaan. Wij horen dan ook graag van u wat wij beter kunnen doen.

Hoe werkt het?
• U kunt uw klacht mailen naar feedback@prolease.nl of via het contactformulier.
• Binnen 1 werkdag zal er persoonlijk contact met u worden opgenomen.
• ProLease streeft ernaar om uw klacht binnen 5 werkdagen afgehandeld te hebben.

Geschillencommissie
Mocht het voorkomen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u uw bezwaar voorleggen aan de Geschillencommissie van de Stichting Keurmerk Private Lease (www. degeschillencommissie.nl):

Geschillencommissie Keurmerk Private Lease
Bordewijklaan 46
Postbus 90600
2509 LP Den Haag 

Contact via e-mail